Cum alegem asigurarea RCA pentru maşină

Toţi proprietarii de maşini din România îşi caută asigurare RCA ieftină. Oferta firmelor de asigurări este foarte variată, fiind greu de ales varianta cea mai convenabilă. Deşi acest tip de asigurare este obligatoriu, există diferenţe între produsele diferitelor companii, astfel că un şofer nu ar trebui să se mulţumească cu orice ofertă găseşte.

Site-ul RCA Ieftin deţinut de firma Preventiv SRL este un bun exemplu de portal care oferă toate informaţiile necesare, uşor de înţeles chiar şi pentru un şofer începător. Încă de pe prima pagină există un calculator online unde îţi poţi afla tariful RCA, introducând doar seria maşinii de pe saşiu şi câteva informaţii despre aceasta.

Încheierea poliţei de asigurare se face rapid şi simplu, iar asiguraţii beneficiază de asistenţă permanentă din partea companiei, inclusiv prin telefon şi chat online. Opiniile celor care lucrează cu rcaieftin.net sunt favorabile, fiind apreciată seriozitatea acestui broker. Transparenţa este totală, nu sunt clauze ascunse în contracte sau tertipuri legale pe care asiguratul să nu le înţeleagă.

Site-ul oferă foarte multe informaţii despre situaţiile care pot să apară pentru şoferi (de exemplu, ce să facă în caz de accident sau dacă îşi pierd asigurarea). Există şi un blog cu numeroase articole interesante din domeniul asigurărilor, iar doritorii pot propune un subiect pentru a afla mai multe informaţii pe o anumită temă.

Printre facilităţile utile pe care le-am remarcat sunt: un calculator pentru prima în sistem bonus-malus, un articol despre obligaţiile poliţistului rutier, un îndrumar despre cum să-ţi înmatriculezi o maşină nou cumpărată şi o serie de sfaturi pentru o asigurare RCA corectă. Compania se ocupă şi cu asigurari de locuinta, astfel că îţi poţi rezolva mai repede toate necesităţile în acest domeniu.

Feedbackul primit în privinţa acestui site este pozitiv; dacă o firmă este recomandată atât de şoferi cu experienţă cât şi de începători, înseamnă că serviciile sale sunt orientate spre satisfacerea nevoilor clientului şi deci merită să “le treci pragul”, chiar şi în mediul virtual.

6

No Responses

Write a response